Odlomak

Brojna turistička mesta koja su razvila svoju ponudu i postala atraktivne turističke
destinacije ne raspolažu velikim prirodnim bogatsvima i impozantnim kulturmim nasledjem.
Turista se danas ne zadovoljava samo osnovnim paketom ponude. već traži i očekuje dost
pratečih sadržaja. što u savremenom turizmu jeste jedan od načina diferenciranja turističke ponude Ukoliko su akteri na strani turističke ponude fleksibilni i brzo reaguju na promene ukoliko su sposobni da se brzo prilagode rastućim zahtevima turista to su vece šanse da ce ta turnisticka destinacija privući više turista i ostvariti bolje ekonomske rezultate.
Zapravo svaka destinacija treba da uoči svoje prednosti u turizmu u odnosu na konkurenciju i da radi na prilagodavanju ponuie novim zahtevima gostiju. kao i da turisticku ponudu učini privlačnijom od konkurentske.
Prethodnom Strategijom razvoja turizma Srbije bili su definisani osnovni pravci i obim
razvoja tuirzma u Srbiji.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari