Tržišna analiza i cene
Tri su osnovna pitanja sa kojima se suočava svaki preduzetnik:
• Šta proizvoditi?
• Kako proizvoditi?
• Koliko proizvoditi?
Informacije potrebne za odgovor na sva tri pitanja pruža mu tržište.
U ovom poglavlju ispitaćemo kako preduzetnik na osnovu informacija sa tržišta donosi odluke koje predstavljaju odgovor na ova tri pitanja. Drugim rečima, proučavaćemo ponašanje preduzetnika, odnosno preduzeća. Kao i uvek kad je u pitanju teorijska analiza neophodno da prvo definišemo osnovne pojmove i predpostavke na kojima se ona temelji. Tome je posvećen prvi odeljak ovog poglavlja. U narednom odeljku razvićemo model proizvodne funkcije. Zatim ćemo utvrditi uslove za izbor optimalne kombinacije proizvodnih činioca i dati odgovor na pitanje kako proizvoditi. Utvrdićemo uslove za izbor optimalnog obima proizvodnje, odnosno ponude preduzeća.
Više u Ekonomija
Berze i berzansko poslovanje
- Berze i berzansko poslovanje
- 2 stranica
Akcionarsko društvo
- Bankarstvo
- ALFA UNIVERZITET - Fakultet za ekonomiju i političke nauke · Beograd
- 14 stranica
Karakteristike ortačkog društva
- poslovno pravo
- 11 stranica
Više u Seminarski radovi
Religija i religijske zajednice
- Sociologija
- UNIVERZITET PIM - Računarske nauke · Banja Luka
- 16 stranica
Pluća
- 11 stranica
Računarski virusi
- informatika
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Saobraćajni fakultet · Batočina
- 20 stranica