Analiza osnovnih funkcija menadžmenta na primeru preduzeća AD Vitinka Kozluk
Preduzeće pod nazivom AD Vitinka Kozluk osnovano je već davne 1974 godine u Kozluku kod Zvornika.Danas je to jedan od najpoznatijih bredova u regionu i predstavlja ponos Republike Srpske i Bosne i Hercegovine kao jedan od najznačajnijih proizvođača mineralne i izvorske vode i osvježavajućih bezalkoholnih napitaka na domaćem tržištu.
Ciljno tržište se poklapa sa teritorijom Bosne i Hercegovine a tom ciljnom tržištu pripadaju još dijelovi: Srbije, Makedonije,Crne Gore, Slovenije i Hrvatske odnosno dijelovi Jugoistočne Evrope gdje pomenuto preduzeće vrši prodaju i plasman svojih prizvoda.Izvoz čini 50 % ukupne proizvodnje preduzeća. Najveća prodaja ostvaruje se u toku proljeća i ljetnih meseci jer visoke temperature pogoduju prodaji ovih proizvoda, što zahtjeva opremanje prodajnih mjesta odgovarajućim rashladnim uređajima,reklamnim rekvizitima itd.
Više u Menadžment
Uloga menadžmenta u inovacionim procesima
- menadžment
- Visoka poslovna škola strukovnih studija u Blacu · Blace
- 41 stranica
Biznis plan – Izgradnja bazena
- 16 stranica
Mrežni plan
- PLANIRANJE
- UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet za saobraćaj i komunikacije · Sarajevo
- 6 stranica
Više u Seminarski radovi
Alternator
- ELEKTRICNI I ELEKTRONSKI SISTEMI NA VOZILU
- 15 stranica
Tretman industrijskih voda
- Osnove ekoloskog inzenjerstva
- 7 stranica
Uzroci pada socijalističke Jugoslavije
- 7 stranica