Odlomak

Kao deo strategijskog menadžmenta, benčmarking daje kompaniji smernice u rešavanju problema i unapređenju funkcija. Preduzeća moraju saznati zašto neke druge kompanije funkcionišu bolje i težiti pokušajima da se nadmaši konkurencija. Sprovodenje benčmarkinga se realizuje na osnovu jasno utvrdjenih ciljeva, putem studioznih istraživanja i odabirom i primenom adekvatnih postupaka, u suprotnom posledice mogu biti pogubne po kompaniju. Potrebno je naglasiti da je benčmarking kontinualan proces koji se ne završava čim se primete odredjena poboljšanja, već se granice stalno pomeraju i dostižu se novi ciljevi.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Operativni i strateški menadžment prof. Milan Grujić
  • Školska godina: prof. Milan Grujić
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Čačak,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Čačku  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari