Biznis plan – Kafić
Plan tržišta nabavke
- Planirano geografsko tržište: Srbija
- Šta se nabavlja: Piće i kafa
- Planirani dobavljači: Veletrgovine (diskonti)
Plan tržišta prodaje
Planirano geografsko tržište: Planirano geografsko tržište je Novi Sad, ili preciznije rečeno deo grada u okolini planirane lokacije kafića. Prema istraživanjima, na tom prostoru živi oko 8 hiljada mladih, od kojih najmanje polovina bar jedanput dnevno odlazi u neki od kafića i blizini. Sa planiranom dnevnom uslugom za 240 posetilaca, proizilazi da će Trgopromet zauzeti oko 6% lokalnog tržišta.
Planirani potrošači: Građanstvo
Kanali distribucije: Direktno
Konkurencija i realnost prodaje: Glavni konkurenti Trgoprometa biće desetak postojećih kafića u širem okruženju, koji dnevno imaju između 300 i 400 posetilaca.
Realnost plasmana Trgopromet zasniva na planu da prostor uredi atraktivno i na konkurentnim cenama. Dodatna prednost ovog kafića
je i izuzetno dobra lokacija, na prometnoj ulici, među brojnim velikim stambenim zgradama i prodavnicama.
Više u Skripte
Virtuelna komunikacija i kultura
- Komunikacija i kultura
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 6 stranica
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Didaktika
- Didaktika
- Univerzitet 'Bijeljina' · Bijeljina
- 18 stranica