Procena vrednosti preduzeća
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio studenti.rs 18. januar 2017. Prijavi dokument
Brend u poslovanju sve više dobija na značaju zato što na tržištu postoji veliki broj istih proizvoda, gde je prisutna imitacija, pa dolazi do brzog razvoja industrije, tehnoloških otkrića i drugih stvari, a to remeti jedinstven nacin poslovanja i prodaje. Aktivnost se ogleda u tome što danas kompanije plasiraju proizvod na tržište pod odredjenim brendom, gde je posledica opadanja običnog vida prodaje, tj. načina kojim se vrši razmena dobara i novca na trzištu. Nepouzdana aktivnost je da se krajnji potrošač nakon kupovine proizvoda pod poznatim brendom uveri u suprotno.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio baskijar 30. jun 2024.
Objavio Makimikihaos 03. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 30. avgust 2024.
Objavio maricamacapavlovic 30. avgust 2024.
Objavio cobri999 09. septembar 2024.
Objavio Makimikihaos 03. septembar 2024.
Objavio nvvaske99 03. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.