Odlomak

Brend u poslovanju sve više dobija na značaju zato što na tržištu postoji veliki broj istih proizvoda, gde je prisutna imitacija, pa dolazi do brzog razvoja industrije, tehnoloških otkrića i drugih stvari, a to remeti jedinstven nacin poslovanja i prodaje. Aktivnost se ogleda u tome što danas kompanije plasiraju proizvod na tržište pod odredjenim brendom, gde je posledica opadanja običnog vida prodaje, tj. načina kojim se vrši razmena dobara i novca na trzištu. Nepouzdana  aktivnost je da se krajnji potrošač nakon kupovine proizvoda pod poznatim brendom uveri u suprotno.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Medjunarodni marketing Prof.Dr. Kristijan Ristić
  • Školska godina: Prof.Dr. Kristijan Ristić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET UNION - Fakultet za poslovno industrijski menadžment  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari