Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Sociologija
Objavio studenti.rs 08. maj 2020. Prijavi dokument
Termin ometeno dete ili „dete ometeno u razvoju” najčešće se odnosi na osobe čiji su telesni, mentalni i emocionalni razvoj, rast i sazrevanje na duže vreme toliko ometeni da im je neophodno obezbediti specijalno obrazovanje, tretman i rehabilitaciju. Koristi se i termin „deca sa posebnim potrebama”, koji u širem smislu obuhvata svu decu ometenu u razvoju.
Inkluzija kao filozofija obrazovanja, počiva na pretpostavci da sva deca mogu da uče, kao i da se razlikuju u pogledu interesovanja, sposobnosti, porekla, prethodnih iskustava i znanja. U našoj zemlji postoji zakonska podloga za proces kreiranja inkluzivnog obrazovanja, ali se nedovoljno radi na implementaciji postojećih zakona. Brojne prepreke za inkluziju u našoj sredini i dalje postoje i kreću se od nerazumevanja, deklarativnog prihvatanja ili odbijanja novih obrazovnih pristupa i modela. Međutim, identifikovana je i spremnost za njihovo otklanjanje. Vaspitanje i obrazovanje dece sa oštećenjem vida može se obavljati u redovnoj školi, u redovnom odeljenju kombinovano sa periodima u resurs učionici, istovremeno u redovnoj i specijalnoj školi, u posebnim odeljenjima pri redovnoj školi i u školama za decu sa oštećenjem vida. U našim uslovima najčešće su to škole za decu sa oštećenjem vida.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Andri0805 13. mart 2024.
Objavio Studentsoc04 12. januar 2024.
Objavio natasastefan32 12. januar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.