Odlomak

Planiranje poslovnih aktivnosti ima kvalitativnu, kvantitativnu, odnosno predmetnu i vremensku dimenziju. Kvalitativni aspekt planiranje predstavlja definisanje globalnih i parcijalnih ciljeva, poslovne politike, te izbor odgovarajućih strategija i postupaka predvođenja strategija u programe i planove.
Kvantitativni aspekt planiranja obuhvata predmetnu dimenziju i treba da se definišu zadaci na svim nivoima menadžmenta na kojima se obavljaju aktivnosti. Pažnju zaslužuje i vremenska dimenzija planiranja poslovnih aktivnosti koja obuhvata definisanje kvalitativnih i kvantitativnih aspekata plana aktivnosti poslovnog sistema za određeni vremenski period.
Planiranje je složen kreativan posao koji zahtjeva pridržavanje određenih pravila u pogledu redoslijeda izvršavanja određenih poslova prilikom izrade planova. I ako u literaturi nema jedinstvene klasifikacije etapa u procesu planiranja, postoji dosta ujednačeno mišljenje o koracima koje treba slijediti pri planiranju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 10 stranica
  • Korporativno upravljanje -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Banja Luka,  UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari