Strategije za globalno tržište – usluge
Objavio t.repajic 23. maj 2023.
Naučni radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio jelenamilenkovic123 21. decembar 2020. Prijavi dokument
Franšizni model poslovanja uspešno primenjuju preduzeća u okviru turističke
industrije. Cilj rada je da se prezentuje uloga i značaj ovog poslovnog modela u
turizmu, ukoliko se uzmu u obzir sve njegove specifičnosti, a naročito osobenosti koje se
vezuju za hotelijerstvo. Predstavljajući primere primene franšiznog poslovanja u
InterContinental i Marriott International hotelijerskim grupacijama, naglašavaju se
prednosti ove poslovne forme za sve učesnike. Posebno je značajna dimenzija koja
govori u prilog turistima (korisnicima turističkih usluga), koji izborom hotela u sistemu
poznate franšize smanjuju, ili potpuno eliminišu, rizik pogrešnih odluka a izbor
poznatog brenda za njih je garancija pozitivnog iskustva.
Objavio t.repajic 23. maj 2023.
Objavio t.repajic 23. maj 2023.
Objavio Emina.dragolj 23. maj 2023.
Objavio Mica001 15. maj 2023.
Objavio Mica001 15. maj 2023.
Objavio sadratorlak 11. maj 2023.
Objavio natasa1908 26. maj 2023.
Objavio maricamacapavlovic 23. maj 2023.
Objavio maricamacapavlovic 23. maj 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.