Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Naučni radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio jelenamilenkovic123 21. decembar 2020. Prijavi dokument
Franšizni model poslovanja uspešno primenjuju preduzeća u okviru turističke
industrije. Cilj rada je da se prezentuje uloga i značaj ovog poslovnog modela u
turizmu, ukoliko se uzmu u obzir sve njegove specifičnosti, a naročito osobenosti koje se
vezuju za hotelijerstvo. Predstavljajući primere primene franšiznog poslovanja u
InterContinental i Marriott International hotelijerskim grupacijama, naglašavaju se
prednosti ove poslovne forme za sve učesnike. Posebno je značajna dimenzija koja
govori u prilog turistima (korisnicima turističkih usluga), koji izborom hotela u sistemu
poznate franšize smanjuju, ili potpuno eliminišu, rizik pogrešnih odluka a izbor
poznatog brenda za njih je garancija pozitivnog iskustva.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio mvadapt 28. jun 2023.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.