Odlomak

VOVED

Marketingot e mnogu interesna nauka koja pred se počnuva i završuva so luѓeto. Velat “Reklamata iskreno laže”. Porakata što ja praќa marketingot zapakuvana vo nekakva forma treba da sodrži strategiski smislena igra na zborovi, primamliva slika ili pak grafički prikaz so koj ќe se dade nekakva informacija i ќe se prati nekoja poraka.
Gerila marketingot odbrav da go istražuvam zatoa što smetam deka treba da se poseduva talent, kako i veština so koja ќe može na kreativen način da se prezentiraat i promoviraat site onie nešta koi biznisite vo idnina težneat uspešno da gi prodavaat na pazarot.Za gerila marketingot bitni se ideite. Idejata e najskapoto oružje! Se započnuva od idejata, a završuva so nejzina realizacija vo uspešen proekt! Gerila marketingot e proces, serija nastani so koi kontinuirano se vlijae na mislenjeto na luѓeto, kako i nivnite odluki vo procesot na kupuvanje. Problemot na denešnoto dinamično ekonomsko opštestvo ne e reklamiranjeto tuku neznaenjeto kako toa da se napravi. Skapite i besmisleni televiziski reklami, bilbordi ili sliki vo pečatenite i elektronskite mediumi ne se edinstven preduslov za uspešen marketing. Kratkite i ednostavni poraki kreativno spakuvani vodat do edna poinakva destinacija, a toa e uspešna percepcija od strana na potencijalnite kupuvači koi vo idnina biznisite težneat da gi pretvorat vo postojani.
Gerila marketarite ne se potpiraat na grubata sila na prečekoruvanje na budžetot za marketing, tuku na grubata sila na živopisnata fantazija. No, sepak treba da se zapomni deka vo svojata suština marketingot e rabota, a celta na rabotata e da donese pari! Ako naukata i umetnosta kako i umešnosta pomagaat vo ostvaruvanjeto profit, togaš se ideja na gerila marketingot.

1.Osnovni soznanija za marketingot

Marketing e kovanica od anglosaksonsko poteklo. Etimološkoto značenje mu e “stavanje na pazar”. Teško e so sigurnost da se kaže koga zborot e upotreben prvpat. Nekoi avtori istaknuvaat deka toa se slučilo vo godišniot izveštaj na DŽeneral Motors za 1952-ra godina. Osven toa, ne postoi niedna opšto prifatena definicija na marketingot. Možebi i toa e eden pokazatel na negovata širočina i značenje. No, pred da navedeme nekoja od definiciite i da kažeme što vsušnost pretstavuva marketingot, da vidime kako voopšto nastanal.
Neposredno po završuvanjeto na industriskata revolucija, glavna preokupacija i problem na pretprijatijata koja bilo potrebno da se reši bilo proizvodstvoto. Ponudata na proizvodi i uslugi od koj bilo vid bila poveќe od skromna. Pretprijatijata bile preokupirani so problemi na koristenje na kapacitetite, metodite i obemot na proizvodstvoto. Bidejќi prodažbata ne bila seriozen problem, se trgnuvalo od stojališteto deka ќe se prodade ona što e vo sostojba da se proizvede. Mislenjata, stavovite i potrebite na kupuvačite nikogo ne go interesirale. Vo prilog na toa zboruva i nadmenata izjava na Henri Ford, tvorecot na pročueniot “T” model, deka potrošuvačot može da kupi avtomobil vo koja bilo boja- samo da e crna! Vo situacija na nepodmireni pazarni potrebi i relativno slaba konkurenmcija, takviot stav na pretprijatijata bil racionalen i

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari