Geštalt psihoterapija i rad na sebi
Objavio MilaSibul 17. jun 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Psihologija
Objavio MarkoMM 05. septembar 2013. Prijavi dokument
Uvod
Predmet istraživanja našeg seminarskog rada jesu instrumenti marketing miksa. Cilj istraživanja je dokazati da kombinacija elemenata marketing miksa daje bolje rezultate nego oslanjanje na samo jedan element marketing miksa.
Pod marketing miks konceptom podrazumjeva se strateško kombinovanje instrumenata kojima se koristi preduzeće da bi se postigao očekivani nivo prodaje na cijelom tržištu. Mnoge savremene definicije marketinga proširuju klasifikaciju instrumenata marketing miksa, ali I dalje najčešću podijelu sačinjavaju sledeći elementi: proizvod, cijena, distribucija, promocija…(eng. 4 P). Umodernom marketing dodaju se još I ljudi, proces, fizičko okruženje.
Ovim radom ćemo pokušati dokazati da:
(H1). Kombinovanje elemenata marketing miksa daje bolje rezultate nego oslanjanje na samo jedan element.
(H2). Cijena i promocija su najvažniji instrumenti marketing miksa
Teorijski dio rada
Proizvod
Uloga proizvoda kao instrumenta marketing miksa je vrlo značajna jer preko njega preduzeće usklađuje svoje mogućnosti sa potrebama i zahtjevima kupaca, odnosno potrošača. Preduzece treba da ima proizvod ili uslugu koji adekvatno zadovoljava potrebe kupaca, efikasnije nego usluge drugih preduzeća. Proizvod nastaje kao rezultat napora svih zaposlenih u preduzeću da se odgovori zahtjevima i potrebama trzista.
Proizvod se moze definisati kao sve ono što se može ponuditi trzištu da izazove paznju, kupovinu, koriscenje ili potrosnju, dakle sve ono sto moze da zadovilji potrebe i zelje potrosaca. Sansa da ce novi proizvod biti hit mnogo je veca ako je rijec o novom proizvodu.
Za marketing je od posebnog znacaja slika koju kupac ima o proizvodu, s’ obzirom da proizvod mora zadovoljiti odredene potrebe da bi bio prihvacen na trzistu. Zato je posebno vazno da svako preduzece proizvodi ono sto maksimalno zadovoljava potrebe kupca. Dobra informisanost o reakcijama i ponasanjim potrosaca je takode bitna stavka, kao I sami motive kupovine. U svakom trenutku treba biti upucen sta konkretno utice na motivaciju kupovine: dizajn, marka, pakovanje, kvalitet, prodajne usluge kupcu ili nesto drugo. Na osnovu ovih stvari preduzece stvara odredenu politiku upravljanja proizvodom.
Objavio MilaSibul 17. jun 2024.
Objavio Nikolic.i_ 17. jun 2024.
Objavio ivananeda 13. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.