Odlomak

U uvodnom delu aktivnosti postavicu decu da sede u polukrugu. Prvo ću da im se predstavim- „Dobro jutro drugari, ja se zovem Tamara, ja sam danas dosla da se malo družimo i da nešto naučimo,jel može? Jel se slažete?”. Očekivan odgovor-“Da”.  Nakon ovoga počeću razgovor sa decom o tome kakvo je vreme sada, zašto se sada oblačimo deblje, kako sada izgleda priroda, kakvo je lišće, navodiću ih na to da se sve promene desile jer je nastupilo novo godišnje doba- jesen. Zatim ću im objasniti osnovne karakteristike jeseni- da je hladnije, da se priroda menja, da lišće žuti i opada, da sledi zima. Zatim ću ih pitati da li znaju šta je to njiva, da li se sećaju kako ona izgleda, da li su bili na njivi, šta tamo radimo, šta tamo raste… Pitaću ih da li možda znaju šta su to žitarice, da mi opišu kako izgleda pšenica, kukuruz. Nakon ovoga objasniću im kako iz malog semena izraste velika biljka, i šta je potrebno da se uradi kako bi ona izrasla. Daću im kukuruz i pšenicu da vide i dodirnu, pa cu početi da pričam o tome da se od tih žitarica pravi brašno, a od brašna pekari prave hleb i peciva.

No votes yet.
Please wait…
Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 4 stranica
  • Metodika upoznavanja okoline Snezana Ladicorbic
  • Školska godina: 2018
  • Skripte, Obrazovanje, Ostalo, Pedagogija
  • Srbija,  Kikinda,  Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača  

Više u Obrazovanje

Više u Ostalo

Više u Pedagogija

Više u Skripte

Komentari