Logika i metod nauke
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio cada 03. septembar 2013. Prijavi dokument
UVOD
Svaki proces i svaki odnos u organizacijama sveta života i sveta rada pretpostavlja i uključuje komunikaciju, bilo u eksplicitivnom bilo u implicitnom smislu. Komunikacija, kao pojava, komunikacioni procesi i komunikacioni odnosi su determinisani kulturnim obrascima i paradigmama u čijim osnovama se nalaze etičke norme i principi, u kojima se iskazuju moralna htenja i delanja. Preko i pomoću komunikacija i poslovne etike, odnosno organizacione kulture organizacioni život u svim konkretno-istorijskim manifestacionim iskazima zadobija i ima ljudsku dimenziju i punoću, važnost, svrhu i smisao.
Ljudska komunikacija je stvaralačka aktivnost. Komunikacijom čovek pokreće, podstiče i utiče na svet oko sebe, na stvaranje i dogradnju tog istog sveta, svoje okoline, koju tumači i na koju stalno daje odgovore. To znači da je komunikacija vezana za prostor i vreme
U cilju izražavanja i zadovoljenja potreba, kao i ličnog usavršavanja na putevima spoznajnog o sebi i drugima, čovek je jedino živo biće koji ima u svom središtu govor i reč. Sledstveno ovome, ljudska komunikacija predstavlja ne samo izraz ljudske svesti i njenog odnosa prema svetu, već takođe i interesno angažovanu akciju subjekta, koja, u interakciji sa drugim subjektima, učestvuje u kreiranju i oblikovanju društvenih odnosa.
Kultura je prvi vidljivi i ključni pojam komunikacije, ali i celokupnog menadžmentskog procesa u jednoj organizaciji. Jedino čovek ima kulturu kao glavni bioetički okvir unutar kojeg je omogućena komunikacija, interpretiranje komunikacije i njena prohodnost. Pored toga , kultura je pojam ili fenomen koji se menja čim pređemo nacionalne, regionalne, religiozne, organizacijske i druge granice. Komunikacija u različitim društvenim interakcijama i određenim poslovnim situacijama utoliko je uspešnija ukoliko bolje razumemo kako na nju utiče kultura. Naučena i zajednička značenja i ponašanja osnovni su elementi svake kulture, što se može proširiti i na organizacije. Organizacijska kultura javlja se tamo gde pojedinačne organizacije ili grupe organizacija stvaraju jedinstvena zajednička značenja i ponašanja. Upravo razumevanje organizacijske kulture je osnovna nit u savladavanju poslovnih komunikacijskih veština.
U ovom radu videće se šta predstavlja komunikacija, kaje sve podele komunikacije postoje, kako izgleda i koji su delovi procesa komunikacije. Videće se i koja etička pravila se koriste u poslovnoj komunikaciji kao i kako se piše poslovno pismo.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.