Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio Mariija 22. oktobar 2012. Prijavi dokument
IZVOD
Marketinška komunikacija predstavlja proces prenošenja informacija, ideja i emocija od pošiljaoca do primaoca putem medija sa svrhom postizanja određenih efekata.Da bi se odvijala komunikacija, neophodno je postojanje najmanje dva elemenata:izvora i primaoca. Marketinški program čine 4 elementa: proizvod, cena, distribucija i promocija. Strategija guranja i strategija privlačenja zahtevaju i različite sastave miksa marketinških komunikacija.U većini organizacija smatra se da postoje četiri osnovna pristupa pravljenju budžeta marketinških komunikacija:
Tri ključne vrste osnovnih sredstava-radna snaga, novac(budžet i vreme)jesu ograničene.
Kljucne reci: Masovna komunikacija, Marketinška komunikacija, Socio kulturoloske prepreke
UVOD
Marketing je jedna od disciplina čije je istraživanje u zamahu,odnosno,koja tek u novije vreme dobija na značaju,posebno pojavom visokosofisticirane tehnologije.Može se reći da je marketing temeljna disciplina koja istražuje i pomaže efikasno I efektivno povezivanje ponude i potražnje.Marketinška komunikacija predstavlja proces pružanja informacija,ideja,emocija I znanja,korištenjem simbola,reči,slika,figura,grafikona i dr.U različitom intenzitetu,marketing uključuje svakog pojedinca,organizaciju i instituciju.
Slabiji poznavatelji prepoznaće i poistovetiti marketing sa reklamom ili nekim aktivnostima prodaje,što stvara pogrešan utisak.Važnost komuniciranja kako na nivou pojedinca, tako i na nivou preduzeća ogleda se u razlogu što je upravo na uspešnom odvijanju komunikacijskog procesa utemeljena nečija društvena prihvaćenost, odnosno u kontekstu preduzeća, uspešan tržišni nastup.
Da bi osigurala da se njihovi proizvodi i usluge uspešno prodaju, preduzeća moraju komunicirati sa svojim sadašnjim i potencijalnim kupcima, kao i sa svim delovima javnosti.Preduzeća moraju nuditi svoje proizvode putem kreativnih poruka informativnog i poticajnog sadržaja koje pokazuju kako upravo komunicirani proizvodi ispunjavaju potrebe i želje potrošača.Komunikacija je i preduslov za upravljanje održivom konkurentskom prednošću.Savremenost marketinške komunikacije određena je, zapravo željom za njenim potpunim prilagođavanjem potrošačevim željama, potrebama i mogućnostima.Marketinška komunikacija se mora planirati i usmeravati na sistematski i strateški način,da bi bila efikasna i integrirana.Komunikaciju je moguće razumeti kao prenos informacija. No da bi se komunikacija ostvarila, pošiljalac i primalac informacija moraju imati zajedničku podlogu-moraju slično razumeti znakove koji se koriste za prenos informacija.Marketing još uvek nije istinski zaživeo u važnijim privrednim sistemima kao što su:telekomunikacije,pošta,zračni,železnički saobraćaj.U ovom seminarskom radu biće reči o komunikaciji i njenoj ulozi u marketingu.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.