Odlomak

Opšta svrha kreiranja strategije jeste kombinovanje snage više različitih funkcionalnih oblasti organizacije u jedan dobro isplaniran potez ne bi li se postigli superiorni rezultati. U suštini ono odgovara na 3 pitanja:
• Gde se organizacija nalazi u određenom trenutku?
• Gde želi da bude?
• Kako doći dotle?

Cilj strateškog menadžmenta nije da predvidi budućnost firme, već da se za nju pripremi i da osmisli korake koje treba da preduzme da bi primenila svoj strateški plan i postigla konkurentsku prednost.

Konkurentske strategije se odnose na specifičnosti menadžerskog plana igre za uspešno konkurisanje i ostvarivanje konkurentske prednosti nad konkurentima. Konkurentska strategija sastoji se od tržišnih inicijativa i poslovnih pristupa kako bi:
• Privukli i zadovoljili kupce
• Oduprli se pritiski konkurencije
• Ojačali poziciju na tržištu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Osnovi menadžmenta prof dr Marija Dzunić
  • Školska godina: prof dr Marija Dzunić
  • Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  METROPOLITAN UNIVERZITET - Fakultet za menadžmet  

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari