Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 13. septembar 2018. Prijavi dokument
Kontrola kvaliteta je postupak kojim se neki proizvod ili proizvodni proces podvrgava kontroli, u međufazama ili na kraju, kako bi se utvrdilo da li odgovara propisanim specifikacijama.
Kontrola je tehničke prirode, a sprovodi se u cilju uklanjanja loših proizvoda.
Jedan od uslova uspešnosti i opstanka preduzeća na tržištu predstavlja stalna kontrola kvaliteta. Kvalitet sa stanovišta preduzeća znači da je pažnja usmerena ne samo na kreiranje proizvoda već i na to da je taj proizvod bolji od prosečnog i da mu je cena povoljna za kupca.
Kontrola kvaliteta uključuje inspekciju proizvoda ili kontrolisanje usluga radi ispunjavanja standarda kvaliteta. Nezadovoljavajući proizvodi ili usluge bivaju odbijeni. Ovaj pristup može rezultovati tako da kupci dobiju zadovoljavajuće proizvode ili usluge. Takođe, može i uključiti značajne gubitke jer proizvodi koji su ispod standarda postaju otpad.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.