Odlomak

Kontrola kvaliteta predstavlja deo upravljanja kvalitetom koji je usmeren na ispunjavanje zahteva kvaliteta. Određivanje kvaliteta odnosi se na postupke merenja, ispitivanja i kontrolisanja. Interesovanje ljudi za kvalitet postoji praktično oduvek, odnosno ono se javlja onog trenutka kada je čovek počeo da se interesuje za svoje i tuđe greške i njihove posledice. Način sprovođenja kontrole kvaliteta se menjao onako kako se i menjalo shvatanje kvaliteta. Kontrola kvaliteta je proces koji sprečava i blagovremeno otkriva ne usaglašenosti, kako bi sa što manje kontrolisanja bio ostvaren zadovoljavajući kvalitet. Zadatak kontrole kvaliteta je da omogući racionalno ponašanje i funkcionisanje preduzeća. Služba za kontrolu kvaliteta mora da sarađuje sa svim organizacionim sredinama koje su uključene u poslovne faze pre, za vreme i posle proizvodnje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 23 stranica
  • Kontrola kvaliteta -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Zrenjanin,  Visoka tehnička škola strukovnih studija u Zrenjanjinu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari