Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 01. april 2019. Prijavi dokument
Kontrola kvaliteta predstavlja deo upravljanja kvalitetom koji je usmeren na ispunjavanje zahteva kvaliteta. Određivanje kvaliteta odnosi se na postupke merenja, ispitivanja i kontrolisanja. Interesovanje ljudi za kvalitet postoji praktično oduvek, odnosno ono se javlja onog trenutka kada je čovek počeo da se interesuje za svoje i tuđe greške i njihove posledice. Način sprovođenja kontrole kvaliteta se menjao onako kako se i menjalo shvatanje kvaliteta. Kontrola kvaliteta je proces koji sprečava i blagovremeno otkriva ne usaglašenosti, kako bi sa što manje kontrolisanja bio ostvaren zadovoljavajući kvalitet. Zadatak kontrole kvaliteta je da omogući racionalno ponašanje i funkcionisanje preduzeća. Služba za kontrolu kvaliteta mora da sarađuje sa svim organizacionim sredinama koje su uključene u poslovne faze pre, za vreme i posle proizvodnje.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.