Korak po korak rada sa Google AdWords, Facebook oglašavanje, Twitter i ostale socijalne mreže u funkciji marketinga.
Korak po korak rada sa Google AdWords, Facebook oglašavanje, Twitter i ostale socijalne mreže u funkciji marketinga
UVOD
Plaćeno reklamiranje je osnova većine internet kampanja a najbolji način da se poveća saobraćaj na WEB site, je da se plati za to. Plaćeno reklamiranje se može realizovati putem različitih programa kao što su Pay-per-Click i Pay-per-Impression, kao i prijavljivanjem site na link direktorijume.
Postoje različiti modeli za naplatu online oglašavanja, od kojih su najpoznatiji:
Cost-per-Thousand – CPM
Cost-per-Click – CPC
Cost-per-Action – CPA
Cost-per-View – CPV
Cost-per-Conversion
Pay-per-Click mreže
Ovaj model internet oglašavanja baziran je na tome da kompanije koje se oglašavaju plaćaju pružaocima ove usluge naknadu svaki put kada korisnici „kliknu“ na njihove reklame koje se nalaze na websajtu tog pružaoca usluga.
Pružaoci usluga oglašavanja prikazuju reklame oglašivača onda kada osoba koja pretražuje obavlja pretragu po ključnim riječima koja se poklapa sa listom ključnih riječi definisanih od strane oglašivača.
Iako postoji na stotine Pay-per-Click mreža na Internetu, tri su najveće:
Google AdWords
Yahoo Search Marketing
Microsoft AsCenter
U nastavku biće riječi od Google AdWords mreži.
Google AdWords
Najveća mreža za Pay-per-Click reklamiranje je Google AdWords. Google AdWords je servis za oglašavanje koji omogućava da se plaćanjem, odnosno kupovinom oglasa, pozicionira određeni sajt visoko na stranicama sa rezultatima pretrage (Search Engine Result Pages –SERPs).
Ovakav način reklamiranjabaziran je na tome da oglašivači definišu ključne riječi koje će utjecati da se njihovi oglasi u vidu sponsorisanih linkova (Sponsored Links) pojave kao rezultat pretrage od strane korisnika na Google pretraživaču. Oglašivači određuju i visinu naknade koju će platiti pri svakom kliku koji potiče od sponzorisanih linkova.
Ono što je značajno kod korištenja servisa kao što je Google AdWords,kao i drugih, je potreba da početna stranica web sajta bude prilagođena oglasima koji se plasiraju korisnicima kroz ovakve programe. Primarni cilj kompanije, odnosno njenom sajtu nije da se poveća broj klikova na plaćene reklame, nego da se poveća stepen konverzije, odnosno pretvaranje korisnika koji posjećuju web sajt u kupce robe ili usluga kompanije.
Stranica sa rezultatima pretrage obično sadrži kombinaciju prirodinih i plaćenih rezultata pretrage. Obično su plaćeni rezultati pretrage na neki način označeni kako bi korisnici pretraživača mogli da ih razlikuju od prirodnih (organskih) rezultata pretrage.
Više u Informacione tehnologije
Klijentske aplikacije
- Пословни информациони системи
- Fakultet za pravne i poslovne studije, Beograd · Trstenik
- 20 stranica
Videokonferencijski sistemi
- MULTIMEDIJALNI INFORMACIONI SISTEMI
- Visoka tekstilna strukovna škola za dizajn, tehnologiju i menadžment · Sremski Karlovci
- 17 stranica
Energija iz elektronskog otpada (e-otpada)
- 12 stranica
Više u Seminarski radovi
Zbrinjavanje ambalaže kao otpad
- Ekologija
- Visoka tehnička mašinska škola strukovnih studija u Trstenicku · Trstenik
- 17 stranica
Brendiranje gradova – Novi Sad kao brend
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti
- 15 stranica
Čačak – Nacionalna prestonica kulture 2023.
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti · Beograd
- 16 stranica
Više u Skripte
Zbrinjavanje ambalaže kao otpad
- Ekologija
- Visoka tehnička mašinska škola strukovnih studija u Trstenicku · Trstenik
- 17 stranica
Brendiranje gradova – Novi Sad kao brend
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti
- 15 stranica
Čačak – Nacionalna prestonica kulture 2023.
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti · Beograd
- 16 stranica