Aktivna i pasivna bezbednost vozila u sistemu bezbednosti saobraćaja
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
23 stranica
Objavio box999 06. oktobar 2013. Prijavi dokument
UVOD
HASSP tim određuje kritične tačke na osnovu analize rezultata hazarda.
Koristeći listu kontrolnih mera opisanih i razvijenih u okviru principa 1 za svaki hazard, HASSP tim mora identifikovati faze u proizvodnji na kojima se kontrolne mere mogu primeniti.
Svaka faza u proizvodnji se preispituje ii odgovarajuća (e) kritične kontrolne tačke se utvrđuju za svaki hazard.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.