Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment, Saobraćaj
Objavio studenti.rs 18. januar 2017. Prijavi dokument
Zadatak MIS- a jeste da prikuplja, analizira, procenjuje i distribuira informacije. Te informacije moraju biti relevantne, prikladne, tačne i pravovremene.Informacije se prikupljaju iz tzv. unutrašnjih i spoljašnjih izvora, organizacija i spoljašnjih sredina i služe kao osnova za donošenje odluka u pojedinačnim ili globalnim oblastima upravljanja marketingom (proizvod,cijena, distribucija i promocija) ili analiza, planiranje, izvršenje ili kontrola.
MIS mora biti tako dizajniran – strukturiran da se uklapa u organizacionu strukturu, dizajn preduzeća ili institucija. MIS sistem mora odgovarati svakoj instituciji ili organizaciji na poseban način (skrojen) i ne može biti opšti obrazac za sve subjekte.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.