Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio donshone 17. maj 2014. Prijavi dokument
1. UVOD
Jedan od posebnih istraživačkih postupaka u sportskom marketingu je segmentacija tržišta. To je postupak spajanja kupaca sa istim ili sličnim potrebama i ponašanjem na tržištu u homogene grupe. Segmentacija tržišta se može izvršiti pomoću dva kriterijuma: 1) karakteristike potrošača, 2) načinima ponašanja potrošača. Cilj segmentacije tržišta je podela kupaca na homogene grupacije između kojih sportska organizacija može da izabere ciljni segment ili tzv. tržišne mete, na ko segment ili tzv. tržišne mete, na koje koncentriše svoje marketinške aktivnosti. Za segmentaciju tržišta mogu da se koriste ekonomski kriterijumi, demografski kriterijumi, geografski kriterijumi, psihološki kriterijumi. Posebne osobine proizvoda-usluga u sportu zahtevaju da se prilikom istraživanja uzmu u obzir posebni kriterijumi segmentacije kupaca sportskih usluga. Među takve kriterijume spadaju sezonski karakter potražnje nekih sportskih usluga, zajedničko ili razdvojeno korišćenje sportskih usluga od strane korisnika koji pripadaju različitim grupama. Pri izboru strategije segmentacije, sportska organizacija mora da ima u vidu takve faktore kakvi su veličina raspoloživih finansijskih, kadrovskih i materijalnih resursa, stepen razlikovanja osobina kupaca usluga, delovanje konkurentskih organizacija.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.