Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 05. oktobar 2018. Prijavi dokument
1.UVOD
Hotelijerstvo, kao osnovni i najvažniji segment turističke privrede, ima izuzetno veliki značaj u turističkoj ponudi jednog područja.Ono nudi turističkom tržištu usluge smestaja, ishrane i pića kao i pogodnosti i sadržaje za odmor i razonodu.Hotelski objekti kao primarna turistička receptiva namenjeni su privremenom boravku domaćih i stranih turista. Svaka zemlja, oblast i grad nastoje da svoje turističke resurse što bolje valorizuju, izgrade što savremenije objekte i hotelske proizvode što uspešnije plasiraju na domaćem i međunarodnom turističkom tržištu.
Hotelsko preduzeće, kao privredni subjekat s naglašeno značajnom ulogom u celokupnoj turističkoj ponudi, izuzetno je specifičan i kompleksan, sa isto tako specifičnim relacijama s turističkim tržištem i s potrebom da pronađe i izrazi autentični marketinški pristup kao i celokupnu marketinšku politiku.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.