Odlomak

 

Tema rada je marketing miks usluga na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke sa predlozima za poboljšanje.
Cilj rada je da se predstave instrumenti marketing miksa na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke, kako bi se na osnovu toga mogli dati mogući predlozi za poboljšanje kvaliteta usluga u bankama.
Zadatak rada je da se, najpre, teorijski prikažu instrumenti marketing miksa usluga, a nakon toga i praktično, na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke. Značaj rada se ogleda u tome što će se, na osnovu prikazanih instrumenata marketing miksa na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke, moći dati mogući predlozi za poboljšanje kvaliteta usluga i marketing miksa „Hypo-Alpe-Adria“ banke i banaka uopšte.
Rad će se sastojati iz tri dela. Prvi deo rada je teorijski i u njemu će biti reči o instrumentima marketing miksa usluga uopšte, tačnije o: proizvodu usluga, ceni usluga, distribuciji usluga, promociji usluga, ljudima, procesima i uslužnom ambijentu kao instrumentima marketing miksa uslužnih organizacija. Drugi deo rada je praktični i odnosi se na instrumente marketing miksa na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke. U trećem delu rada će biti dati mogući predlozi za poboljšanje usluga „Hypo-Alpe-Adria“ banke i banaka uopšte.
Metod koji je korišćen u radu je, tzv., „desk research”, što znači da informacije koje su korišćene već postoje negde i ranije su prikupljene u neku drugu svrhu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari