Vitamini rastvorljivi u lipidima
Objavio Biljanae 07. novembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Bankarstvo/Finansije, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 12. april 2017. Prijavi dokument
Tema rada je marketing miks usluga na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke sa predlozima za poboljšanje.
Cilj rada je da se predstave instrumenti marketing miksa na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke, kako bi se na osnovu toga mogli dati mogući predlozi za poboljšanje kvaliteta usluga u bankama.
Zadatak rada je da se, najpre, teorijski prikažu instrumenti marketing miksa usluga, a nakon toga i praktično, na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke. Značaj rada se ogleda u tome što će se, na osnovu prikazanih instrumenata marketing miksa na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke, moći dati mogući predlozi za poboljšanje kvaliteta usluga i marketing miksa „Hypo-Alpe-Adria“ banke i banaka uopšte.
Rad će se sastojati iz tri dela. Prvi deo rada je teorijski i u njemu će biti reči o instrumentima marketing miksa usluga uopšte, tačnije o: proizvodu usluga, ceni usluga, distribuciji usluga, promociji usluga, ljudima, procesima i uslužnom ambijentu kao instrumentima marketing miksa uslužnih organizacija. Drugi deo rada je praktični i odnosi se na instrumente marketing miksa na primeru „Hypo-Alpe-Adria“ banke. U trećem delu rada će biti dati mogući predlozi za poboljšanje usluga „Hypo-Alpe-Adria“ banke i banaka uopšte.
Metod koji je korišćen u radu je, tzv., „desk research”, što znači da informacije koje su korišćene već postoje negde i ranije su prikupljene u neku drugu svrhu.
Objavio Biljanae 07. novembar 2024.
Objavio Roske994 07. novembar 2024.
Objavio dejana1995 28. oktobar 2024.
Objavio Biljanae 07. novembar 2024.
Objavio Seminarski0002 07. novembar 2024.
Objavio Seminarski0002 07. novembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.