Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 28. maj 2018. Prijavi dokument
Tema rada je „Marketing plan za hotel „Grand“.
Cilj rada je da se, na osnovu identifikovanog trenutnog stanja u hotelu „Grand“, daju predlozi za prevazilaženje postojećih problema, jačanje tržišnog položaja hotela i pozicioniranje kao ozbiljnog ponuđača koji prati trendove u prodaji hotelskih usluga, a sve u cilju što boljeg diferenciranja od konkurencije i privlačenja što većeg broja gostiju.
Rad će se sastojati iz pet delova.
Prvi deo rada se odnosi na situacionu analizu, odnosno u ovom delu rada će biti opisana delatnost hotela „Grand“, stanje na tržištu u toj delatnosti, glavni konkurenti, kao i specifičnosti biznisa i ključni faktori uspeha. Takođe će biti prikazana SWOT analiza hotela „Grand“.
U drugom delu rada će biti reči o korisnicima usluga hotela „Grand“, odnosno o razlozima korišćenja usluga, vremenu njihovog korišćenja, očekivanjima korisnika vezanim za usluge, koristima za korisnike, kao i o tome ko mogu biti novi korisnici i na koji način bi ih hotel mogao privući.
U trećem delu rada će se postaviti kratkoročni i dugoročni ciljevi hotela „Grand“.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.