Odlomak

Informacija, kao glavni cilj ekonomske špijunaže predstavlja odlučujući adut u borbi protiv konkurencije i moćno je oružje u ekonomskom ratovanju.

Poslovna tajna se određuje opštim aktima i određenim propisima preduzeća, i sa sobom nosi krivičnu odgovornost u slučaju odavanja. U praksi, najčešće se kao poslovne tajne sreću originalni proizvodni postupci, nove tehnologije, sastojci specifičnih proizvoda, poslovni ugovori sa klijentima i njihov sadržaj.

Ekonomska špijunaža ima dve dimenzije makroekonomsku i mikroekonomsku. Na makroekonomskom području veću ulogu ima država, tj. njene obaveštajne službe, na mikroekonomskom području veću ulogu imaju posebni ekonomski i bezbednosni subjekti.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 21 stranica
  • Savremeni međunarodni odnosi i politika -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Pravo
  • Srbija,  Niš,  Visoka škola strukovnih studija za menadžment u saobraćaju u Nišu  

Više u Pravo

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari