Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 14. decembar 2017. Prijavi dokument
Druga polovina 20. vijeka obilježena je sa izuzetno dinamičnim razvojem uslužnog sektora, odnosno usluga, što je doprinjelo ublažavanju posljedica svih poslijeratnih recesija, kao i podsticanju svakog ekonomskog oporavka. Na početku 21. vijeka usluge su oličene u gotovo svim proizvodnim ekonomijama, bez obzira da li su ponuđene za potrebe proizvođača, ili potrebe krajnjeg potrošača. Uslužne aktivnosti su sadržane u svakom procesu ekonomske promjene, bilo da je u pitanju restruktuiranje, rast ili opadanje, na lokalnom, regionalnom, nacionalnom ili internacionalnom nivou.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.