Odlomak

Susrećući se sa menadžment izazovima na raskršću XX i XXI veka, menadžeri moraju sve više biti inovativni, proaktivni, fleksibilni i u svemu fokusirani na kvalitet. Kvalitet proizvoda i usluga u kompanijama postaje sve više presudan tržišni faktor koji izdvaja određenu kompaniju od svih ostalih. Menadžeri često moraju da daju odgovore na sledeća pitanja: Zašto je određeni kupac spreman da za određene proizvode ili usluge plati više nego za druge, šta je to zbog čega kupac plaća, koje su “vrednosne komponente” nekog proizvoda ili usluge, šta je to što je za kupca najvažnije pri kupovini našeg proizvoda ili usluge?

Cilj ovog rada je da posebno obuhvati i analizira primenu koncepta Menadžmenta totalnog kvaliteta u turističkom preduzeću sa posebnim osvrtom na obrazovanje i obuku zaposlenih kao nekih od najvažnijih komponenti ukupnog procesa upravljanja ljudskim resursima u turističkom preduzeću. Obrazovanje i obuka zaposlenih su, ustvari, polazne aktivnosti u konceptu upravljanja i izuzetno važne za ostvarivanje kvaliteta pruženih usluga odnosno, izuzetno važne za uspešnu primenu koncepta upravljanja ukupnim kvalitetom (TQM-Total Quality Management). Pored obrazovanja i obuke značajan doprinos u primeni tog i drugih savremenih koncepata upravljanja ljudskim resursima imaju i ostali instrumenti upravljanja ljudskim resursima, kao što su dizajniranje radnog mesta i analiza posla, regrutovanje i selekcija zaposlenih, razvoj karijere, nagrađivanje zaposlenih.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari