Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio milicazubovicc 07. april 2016. Prijavi dokument
Uvod
U skorijoj prošlosti pojam kapitala i stvaranja vrednosti bio je u domenu novca, materijalnih sredstava i područja računovodstva i finansija, kao i stručnjaka iz tih oblasti. Danas u menadžerskoj i poslovnoj filozofiji reč kapital i vrednosti imaju sasvim drugo značenje – to postaju ljudi i njihova znanja, kreativni i razvojni resursi.Ljudi, njihov razvoj, motivacija i zadovoljstvo postaju glavno oruđe konkurentske sposobnosti i prednosti na izrazito konkurentskom i globalnom svetskom tržištu. Danas menadžment ljudskih resursa pojavljuje se kao organizacioni podsistem, kao jedna od važnijih poslovnih i razvojnih delatnosti organizacije.On domašajem svojih aktivnosti zalazi u sve ostale delove organizacije.Upravo zbog mesta i uloge koju pridaje čoveku u radnom i poslovnom procesu, i novim odnosima koji se tu postavljaju, moderni menadžment se bitno razlikuje od tradicionalnog menadžmenta.Raniji menadžer bio je uglavnom zaokupljen materijalnim resursima i faktorima procesa proizvodnje, a danas, pored toga, u centru njegove pažnje našao se čovek.
Osnovno značenje menadžmenta ljudskih resursa odnosi se na prakse i politike, koje su potrebne da bi se izvršili menadžerski zadaci u vezi sa personalnim pitanjima, a naročito sa zapošljavanjem, obukom, procenom i nagrađivanjem zaposlenih i obezbeđivanjem bezbednog, etički prihvatljivog i pravednog okruženja za njih.To su: analiza posla, planiranje radnih mesta i regrutovanje kandidata za posao, odabir kandidata za posao, usmeravanje i obuka novih radnika, procena učinka, upravljanje nadnicama i platama, pružanje podsticaja i benificija zaposlenih, intervjuisanje, savetovanje i kažnjavanje zaposlenih, obuka i usavršavanje zaposlenih, stvaranje posvećenosti kod zaposlenih.
Izvor: https://www.google.rs/search?q=selekcija+kandidata
SELEKCIJA I IZBOR KANDIDATA
1. Upravljačka funkcija kadrovskog popunjavanja
Upravljačka funkcija kadrovskog popunjavanja definiše se kao popunjavanje i održavanje popunjenima mesta u organizacijskoj strukturi.Ovo se čini identifikovanjem zahteva za radnu snagu, popisivanjem raspoloživih osoba i prikupljanje, odabirom, nameštenjem, unapređenjem, ocenjivanjem, planiranjem karijera, plaćanjem i podsticajem, ili na drugi način, razvijanjem istovremeno i kandidata i osoba koje trenutno zauzimaju određeno radno mesto, tako da mogu svoje probleme ostvariti efikasno i kavlitetno.Ispravno kadrovsko popunjavanje olakšava vođenje preduzeća.
Kadrovska funkcija obuhvata: procenu sadašnjih i budućih potreba za kadrovima, identifikovanje kadrovskih resursa, privlačenje (zapošljavanje) i selekciju kadrova, pripremu i usmeravanje, raspoređivanje i unapređivanje rada, prilagođavanje uslova rada, obrazovanje doškolovanje i prekvalifikaciju zaposlenih, stimulisanje i vrednovanje rezultata rada, organizovanje rada i upravljanje.
Glavni procesi i funkcije ljudskih potencijala polaze od analize radnih mesta, preko planiranja, prodobijanja, odabira kadrova, zapošljavanje kroz proces regrutovanja, uvođenja u posao, razvoja karijere zaposlenih, obuke na radnom mestu i usavršavanju radnika, profesionalne orijentacije, napredovanja na poslu ili prekida radnog odnosa, motivacije zaposlenih, njihove kreativnosti, ocenjivanja njihove uspešnosti, otkrivanja rukovodećih potencijala i informisanja, zaštite zdravlja, poštovanje zakonskih propisa u oblasti rada itd.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.