Odlomak

Tokom 10 godina poslovanja u Srbiji, UNIQA osiguranje je postala jedna od pet vodećih kompanija u oblasti osiguranja. Povezanost sa klijentima, usluga i uspostavljeni standardi kao garancija individualne podrške, tehnička stručnost kao osnova za upravljanje individualnim rizicima, komunikacijom i socijalnim veštinama, kreativnost u odgovorima na individualne potrebe i zahteve, kontinuirana podrška zaposlenima i njihovom profesionalnom razvoju. Finansijsku i strukturalnu snagu kompanije obezbeđuju dugoročnim korporativnim strategijama. Podstiču stalnu komunikaciju sa klijentima u želji da dobiju što više povratnih informacija. Formirali su posebne timove i procedure koji omogućavaju klijentima da na jednostavan način iskažu svoje primedbe, predloge i pohvale. Nezavisno na propisanu zakonsku obavezu za posebnim tretiranjem prigovora klijenata, oni sa velikim pažnjom pristupaju svakom podnešenom prigovoru.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Korporativna strategija -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari