Odlomak

Niskotarifna konkurencija se fokusirala na ono što kupci žele/vrednuju –efikasnost, a ne zastarelost procesa. U Evropi danas postoji 41 niskotarifni avio- prevoznik . Neki su se od samog početka definisali kao niskotarifni, neki su to postali usled sloma tradicionalnih avio-prevoznika nastalih tokom i nakon svetske ekonomske krize, a neke su promenile model poslovanja od čarter linija prema niskotarifnom modelu.Postoji mišljenje da je zlatno doba niskotarifnih avio-kompanija prošlo i da će drugi načini transporta, poput transporta vozom, biti budućnost. U državama poput Španije ili Francuske je za transport vozom između pojedinih gradova potrebno gotovo isto vremena koliko i avionom, a prednost je što voz obično vozi iz centra grada do centra drugog grada, dok sa aerodroma obično treba dodatno da se putuje.

Ipak, prema izveštaju Evropske asocijacije niskotarfinih avioprevoznika, broj prevezenih putnikaod strane članova ove asocijacije, iz godine u godinu beleži rastod 6.1%. Jedan od članova je i kompanija Rajaner (Ryanair), te će kao lider međunjima i kao jedan od najvećih niskotarifnih avio-prevoznika, biti uzeta kao primer.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari