Odlomak

Menadžment događaja je savremeni pristup planiranju, organizovanju, upravljanju i kontroli organizacije koja realizuje određenu ideju kroz ponudu adekvatnog događaja. Menadžment događaja se u poslovnoj praksi ispoljava kao kontinuelni proces prilagođavanja internih karakteristika organizacije promenama i zahtevima u eksternom okruženju realizacije određenog događaja.
Praksa pokazuje da događaji koji se relativno jednostavno organizuju, postavljaju i realizuju ne zahtevaju primenu teorije i principa menadžmenta. Složeniji događaji nalažu primenu većeg broja aktivnosti i funkcija menadžmenta, od kojih se po značaju izdvajaju: planiranje, organizovanje, upravljanje ljudskim resursima, liderstvo, koordinacija, vrednovanje i kontrolisanje. Podrazumeva se da je za uspešno izvršenje događaja neophodno obezbediti finansijska sredstva, a ukupne menadžment aktivnosti podržati odgovarajućim marketing programima.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 8 stranica
  • Upravljanje događajima -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Srem. Kamenica,  UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet za uslužni biznis  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari