Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio jovana 30. septembar 2015. Prijavi dokument
• PREDMET I PROBLEMATIKA KOJU IZUČAVA PEDAGOŠKA PSIHOLOGIJA
Krajem XIX, a početkom XX veka pedagoška psihologija se nazivala psihologija za vaspitače.
Predmet pedagoške psihologije jeste primena psihologije na vaspitanje. Zadatak vaspitanja jeste da formira dobro integrisanu ličnost.
• UČENJE I RAZVOJ
POJAM UČENJA I RAZVOJA
Učenje je relativno trajna promena ličnosti koja je nastala tokom njene aktivnosti.
Razvoj je relativno trajna promena ličnosti koja je nastala i kao rezultat zrenja.
OBLICI UČENJA:
– Prelazni: utiskivanje, habituacija, senzitizacija, jednim delom su rezultat učenja. Primer: Pile urođeno prati nekoga, ali vezaće se za prvog koga prati, to je naučeno.
– Osnovni oblici učenja su rezultat učenja:
1. Imamo jednostavne oblike:
– Klasično uslovljavanje – Davanje skupa bezuslovne i uslovne draži, tako da sama uslovna draž izazove iste uslovne reakcije. Uslovna draž se vezuje za reakciju, subjekat ne mora biti aktivan.
– Instrumentalno učenje – Osoba mora biti aktivna, mora učiniti neku radnju koja dovodi do zadovoljenja neke potrebe. Primer: Dete plače da bi dobilo nešto.
– Učenje uviđanjem – Nema pogrešnih pokušaja jer se uviđa veza između cilja i sredstva. Do rešenja se dolazi naglo.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.