Odlomak

*PLAN POZICIONIRANJA*

Plan pozicioniranja je misaoni scenario preduzetnog biznisa sa kojim se projektuju relativne strateške aktivnosti u vremenu i prostoru u kojima opredeljujemo svoj biznis.
Ja sam se opredelila za trgovinu na malo, artiklima prvenstveno namenjenim deci, a to su : bebi oprema, dečje igračke za sve uzraste, kao i obuća i odeća za decu takodje svih uzrasta. Sa posebnim zadovoljstvom ističem hobi program za izrade raznih maketa i modela (brodova, kućica i sl.). Smatram da u svakom kućnom budžetu uvek se može naći novac koji se trosi na ove artikle, tako da shodno dobro osmišljenoj koncepciji biznisa i njegove implementacije, neće izostati dobar rezultat.

 

POJMOVNO POGLAVLJE

Trgovina je kupovina i prodaja trgovinske robe i vršenje trgovinskih usluga. Trgovina je transformacija novca u robu i robe u novac.
Trgovina je prosperitetan biznis i po efektima koji se u njoj mogu ostvariti spada u najprofitabilnije i najprivlačnije poslove koji se danas obavljaju u našoj zemlji.
Trgovina je uzajamno pomaganje izmedju onih koji imaju robu u rukama i onoga koji želi da je nabavi. Ako bi ovaj poslednji očekivao da samo blagonaklonošću onih prvih dodje do robe koju želi, uzalud bi čekao.
Trgovina je škola marljivog rada, strpljenja i mudrosti. U trgovini više nego u ma kome drugom poslu važi pravilo: posao vredi toliko, koliko vredi čovek koji ga radi. Nije dovoljno imati dobar posao u rukama, već ga treba umeti uspešno i voditi.
Uspešna trgovina je svaka trgovina u kojoj drugima prodajete korisne stvari i činite usluge, a sebi obezbedite pristojnu zaradu.
Uspešna trgovinska firma nije ona koja je velika, to je firma koja je stvorila a koja i dalje stvara uslove za kontinuiran rast i razvoj.

 

TRGOVINSKI MENADŽMENT- POSLOVNO UPRAVLJANJE PREDUZEĆIMA U SFERI PROMETA

Menadžment je proces planiranja, organizovanja i kontrolisanja rada ljudi radi postizanja ciljeva. Proces menadžmenta je prožet komuniciranjem, motivacijom, vodjenjem i odlučivanjem.
Trgovinski menadžment obuhvata klasične upravljačke funkcije, analize, planiranja i kontrole prilagodjene preduzećima u sferi prometa.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Trgovina

Komentari