1. POSLOVNA ETIKA I PRAVO –
predstavlja način moralnih procenjivanja pojedinih poslovnih odluka ili aktivnosti, na bazi društveno poželjnih načela ponašanja.

 

 

 

2. EVOLUCIJA KONCEPTA POSLOVNE ETIKE
a) u srednjem veku razvoj trgovine. b) industrijskom revolucijom 17-18 vek. c) poslednjih 50g. najveći deo delovanja i oblasti privređivanja je međunarodno opredeljen.

 

 

 

3. OSNOVE KONCEPTA POSLOVNE ETIKE
a) koncept društvenog marketinga (napor preduzeća da utvrdi potrebe ciljnog tržišta) b) o stvaranju profita preduzeća c) zadovoljenje potreba potrošača d) blagostanje celokupnog društva e) osnovni aspekti kvaliteta poslovanja f) tržišni aspekt, poslovni, društveni, TQM-upravljanje totalnim kvalitetom (objedinjavanje tehnološko-tehničkih, tržišnih, ekonomskih, organizacionih i etičkih ciljeva poslovanja)

 

 

 

4. OBLICI DRUŠTVENOG PONAŠANJA U OBLASTI POSLOVANJA
a) prostiranje poslovne izvršnosti
b) kreiranje proizvoda/usluga svetske klase

 

 

 

5. POSLOVNA ETIKA I POSLOVNA POLITIKA PREDUZEĆA
5 pitanja
1. svrha
2. ponos
3. strpljenje
4. istrajnost
5. perspektiva

 

 

6. SPECIFIČNI ASPEKTI POSLOVNE ETIKE
1. kodeks ponašanja, sklop zapisanih pravila kojih se pridržavaju pripadnici određene profesije ili pojedinci koji obavljaju određene poslovne aktivnosti
2. princip ponašanja u oblasti poslovne aktivnosti
3. zaštita interesa kupca, potrošača ili korisnika
4. razvoj partnerskih odnosa
5. poverenje u poslu
6. sprečavanje konflikta interesa
7. odgovornost ka okruženju

Prijavi se