Odlomak

Proces globalizacije i intezivnog tehnološkog razvoja u poslednjoj dekadi   je najodgovorniji za promenu načina poslovanja , a samim tim i upravljanja svakog preduzeća. Ovaj proces naterao je mnoga  preduzeća  da sa malog i relativno dobro poznatog tržišta tzv. „Red ocean” ili tržišta visoke („krvave“) konkurentnosti pređu na novo, veliko i nepoznato tzv.“Blue ocean“ otvoreno tržište I da se na taj način  kreira takozavana “Blue ocean strategy” tako što će preći preko   postojećih  tržišnih ograničeanja i    granica u posmatranoj industriji i kreirati novi tržišni prostor  gde će postojeći konkurenti postati irelevantni a plasman roba ili usluga biti ograničen isključivo proizvodnim ili uslužnim kapacitetima samog preduzeća.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 48 stranica
  • Ekonomija Prof.dr Bojan Ilić
  • Školska godina: Prof.dr Bojan Ilić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet organizacionih nauka  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari