Odlomak

Nagli razvoj industrije, telekomunikacionih sistema, svih vidova saobraćaja, nagli napredak u razvoju elektronike i kompjuterizacije koji zadiru u sve pore društvenog i privrednog razvoja svake zemlje nametnuo je i ugostiteljskim radnicima problem svog doprinosa i unapređenja organizacije rada na efikasnijem i ekonomičnijem načinu poslovanja. Doprinos koji se traži od ugostiteljske privrede odnosi se na pružanje ugostiteljskih usluga na najbolji način, gdje kvalitet mora biti na najvišem nivou kako bi poslovni ljudi i njihovi partneri bili zadovoljni i ponovo organizovali poslovne ručkove u tim ugostiteljskim objektima i preporučili ih svojim poznanicima i saradnicima. U ovom seminarskom radu je obrađen pojam poslovnog ručka, način na koji se zakazuje i radnje koje se obavljaju prije, u toku i posle dolaska gostiju u ugostiteljski objekat. Takođe, obrađeni su klasični način organizovanja poslovnog ručka i švedski sto.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari