Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Maturski Radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 18. maj 2018. Prijavi dokument
Važnu ulogu u cjelokupnoj prodajnoj funkciji ima menadžment preduzeća koji treba utvrditi cjelokupnu situaciju na tržištu te detaljno analizirati unutrašnje i vanjske resurse preduzeća. Nakon provedene analize potrebno je definirati prodajnu politiku koja ujedno predstavlja skup svih resursa preduzeća koji omogućavaju opstanak nekom preduzeću na tržištu.
Prodajna politika je dio tržišne politike koja se temelji prvenstveno na odlučivanju o tome kako osigurati uspješan izlaz roba i usluga na tržište. Ona zapravo traži odgovor na pitanje kako na tržištu uspješno plasirati proizvode koji su rezultat poslovanja preduzeća te polazi od toga da preduzeće u odnosima s tržištem ima svoj ulazni i izlazni dio (input i output). Prodaja je izlazni dio i s njom završava poslovni proces svakog poduzeća.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio dragan79 25. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.