Akcionarsko društvo
Objavio Andjelija2121 23. oktobar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio Daca.xo 15. mart 2018. Prijavi dokument
Godine 1948. James Culliton prvi put o marketingškom odlučivanju razmišlja kao o receptu. Tu ideju je 1953. godine dalje iskoristio Neil Borden, profesor sa Hardvardske poslovne škole, te je stvorio novi naziv ”Marketing miks”. U to vreme, ”sastojci” koji su sačinjavali marketing miks su bili brojniji nego danas. Međutim, 1960.godine Jerome McCarthy, profesor sa Mičigenskog državnog univerziteta, predložio je da se svi sastojci marketing miksa skupe u četiri elementa, danas poznatih kao 4P. Marketing miks uključuje aspekte i strategije marketinga koje menadžment koristi za sticanje konkurentske prednosti.
Objavio Andjelija2121 23. oktobar 2024.
Objavio error12 16. oktobar 2024.
Objavio djekavlada10 16. oktobar 2024.
Objavio dejana1995 28. oktobar 2024.
Objavio aventurin 23. oktobar 2024.
Objavio Andjelija2121 23. oktobar 2024.
Objavio dejana1995 28. oktobar 2024.
Objavio dejana1995 28. oktobar 2024.
Objavio dejana1995 28. oktobar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.