Aktivna i pasivna bezbednost vozila u sistemu bezbednosti saobraćaja
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio DogsidEmi 18. februar 2016. Prijavi dokument
PROJEKCIJA USMERENE AKTIVNOSTI IZ UPOZNAVANJA OKOLINE
Student:
Opšti elementi:/
1.Dečji vrtić: /
2.Vaspitna grupa:starija
3.Broj dece u vasp. grupi:/
4.Vaspitač:/
5.Jedinica aktivnosti:Zivotinje toplijih krajeva
6.Aspekt razvoja ličnosti:kognitivni
7.Cilj:Razlikovanje zivotinja iz dalekih krajeva,njihov izgled,gde zive,cime se hrane.
8.Obrazovni zadaci:
-upoznavanje i prepoznavanje zivotinja;
-upoznavanje njihovih specificnih karakteristika(fizicki izgled,karakteristicni detalji)
-nacin zivota i ishrane;
-briga i zastita mladunaca
9.Vaspitni zadaci:
-podsticati razvoj misljenja i paznje;
-podsticati interesovanja dece da blize upoznaju ove zivotinje
-uocavanja razlika medju zivotinjama
l0.Oblici rada:frontalni, grupni rad.
11. Metode i metodički postupci:
-verbalna metoda,pokazivacka i otkrivacka metoda.
12 Sredstva i materijali:
-plakat na kom su lav,zirafa i slon zajedno,plakat svake zivotinje posebno,plastelin,kolaz papir,lepak,radni lisitici,karton u obliku ovh zivotinja,slike mladunaca,drvene bojice.
13.Doprinos razvoju drugih aspekata ličnosti:
Fizičkom razvoju :
–perceptivne aktivnosti – uočavanje izgleda životinja, njihovih fizičkih sličnosti i
razlika;
Razvoju komunikacije i stvaralaštva :
–govorne aktivnosti – izražavanje misli i zapažanja govorom, dijaloško komuniciranje
–likovne aktivnosti – izrada životinja od različitih materijala
)Socio-emocionalnom razvoju :
–ekološke aktivnosti– poštovanje i ljubav prema prirodi i životinjama
Kognitivnom razvoju:
–otkrivačke aktivnosti – bliže upoznavanje sa karakteristikama životinja.
14.Konsultovana literatura:
-Upoznavanje dece sa predskolskom okolinom,Metodicki prirucnik,Zavod za udzbenike Beograd,1990;
-Eliot Dz. I King K.
Decija enciklopedija Svetlost,Sarajevo 1990
-Vasiljevic I i Keneda J,Prirucnik za ucitelje za nastavu uz Svet oko nas u prvom razredu osnovne skole,Kreativni centar,Beograd,2007
II METODIČKA artikulacija aktivnosti
1.deo:
Oblik rada: frontalni
Metode:verbalna i otkrivacka
Deca sede u polukrugu,predstavicu im se .Da bi ih motivisala za rad ,pocecemo razgovor o zivotinjama.Koristicu plakat na kojem su zalepljene slicice zivotinja iz toplih krajeva i reci deci da je to zajednicko za sve zivotinje koje su na plakatu,zatim cu im postavljati pitanja.Posle razgovora,postavljacu im zagonetke o zivotinjama koje smo pomenuli.
2.deo : frontalni rad-deca ostaju u polukrugu
Stavicu plakate lava,slona i zirafe jedan pored drugog i pricacemo o ovim zivotinjama.
Razgovor:
– Gde zive slon i zirafa?
– Na koju domacu zivotinju vas podseca lav?
– Sta je neobicno veliko na slonu?
– Sta je neobicno na zirafi?
KONSTATUJEMO :Lav lici na macku,zirafa ima dug vrat,slon veliku nos(surlu),usi.
Demonstracija ogleda:
Materijal:plakati,slicice,aplikacije zivotinja
Pokazacu im slike mladunaca,ovih zivotinja.Objasnjavam im da slonovi najduze brinu o mladuncima,da svi sisaju majcino mleko,znaci svi su sisari.Pricamo o malim lavicima,oni zive u coporu,lav donosi hranu,a lavica stiti i hrani mlade.Slon i zirafa kad se rode,mogu odmah da se krecu,da idu sa ostatkom krda,dok su lavici privremeno slepi i oslanjaju se na pomoc mame.Slon i zirafa su biljojedi ,a lav je mesojed,objasnjavam im razliku izmedju
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.