Uvod u Matlab
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Objavio DogsidEmi 18. februar 2016. Prijavi dokument
PROJEKCIJA USMERENE AKTIVNOSTI IZ UPOZNAVANJA OKOLINE
Student:
Opšti elementi:/
1.Dečji vrtić: /
2.Vaspitna grupa:starija
3.Broj dece u vasp. grupi:/
4.Vaspitač:/
5.Jedinica aktivnosti:Zivotinje toplijih krajeva
6.Aspekt razvoja ličnosti:kognitivni
7.Cilj:Razlikovanje zivotinja iz dalekih krajeva,njihov izgled,gde zive,cime se hrane.
8.Obrazovni zadaci:
-upoznavanje i prepoznavanje zivotinja;
-upoznavanje njihovih specificnih karakteristika(fizicki izgled,karakteristicni detalji)
-nacin zivota i ishrane;
-briga i zastita mladunaca
9.Vaspitni zadaci:
-podsticati razvoj misljenja i paznje;
-podsticati interesovanja dece da blize upoznaju ove zivotinje
-uocavanja razlika medju zivotinjama
l0.Oblici rada:frontalni, grupni rad.
11. Metode i metodički postupci:
-verbalna metoda,pokazivacka i otkrivacka metoda.
12 Sredstva i materijali:
-plakat na kom su lav,zirafa i slon zajedno,plakat svake zivotinje posebno,plastelin,kolaz papir,lepak,radni lisitici,karton u obliku ovh zivotinja,slike mladunaca,drvene bojice.
13.Doprinos razvoju drugih aspekata ličnosti:
Fizičkom razvoju :
–perceptivne aktivnosti – uočavanje izgleda životinja, njihovih fizičkih sličnosti i
razlika;
Razvoju komunikacije i stvaralaštva :
–govorne aktivnosti – izražavanje misli i zapažanja govorom, dijaloško komuniciranje
–likovne aktivnosti – izrada životinja od različitih materijala
)Socio-emocionalnom razvoju :
–ekološke aktivnosti– poštovanje i ljubav prema prirodi i životinjama
Kognitivnom razvoju:
–otkrivačke aktivnosti – bliže upoznavanje sa karakteristikama životinja.
14.Konsultovana literatura:
-Upoznavanje dece sa predskolskom okolinom,Metodicki prirucnik,Zavod za udzbenike Beograd,1990;
-Eliot Dz. I King K.
Decija enciklopedija Svetlost,Sarajevo 1990
-Vasiljevic I i Keneda J,Prirucnik za ucitelje za nastavu uz Svet oko nas u prvom razredu osnovne skole,Kreativni centar,Beograd,2007
II METODIČKA artikulacija aktivnosti
1.deo:
Oblik rada: frontalni
Metode:verbalna i otkrivacka
Deca sede u polukrugu,predstavicu im se .Da bi ih motivisala za rad ,pocecemo razgovor o zivotinjama.Koristicu plakat na kojem su zalepljene slicice zivotinja iz toplih krajeva i reci deci da je to zajednicko za sve zivotinje koje su na plakatu,zatim cu im postavljati pitanja.Posle razgovora,postavljacu im zagonetke o zivotinjama koje smo pomenuli.
2.deo : frontalni rad-deca ostaju u polukrugu
Stavicu plakate lava,slona i zirafe jedan pored drugog i pricacemo o ovim zivotinjama.
Razgovor:
– Gde zive slon i zirafa?
– Na koju domacu zivotinju vas podseca lav?
– Sta je neobicno veliko na slonu?
– Sta je neobicno na zirafi?
KONSTATUJEMO :Lav lici na macku,zirafa ima dug vrat,slon veliku nos(surlu),usi.
Demonstracija ogleda:
Materijal:plakati,slicice,aplikacije zivotinja
Pokazacu im slike mladunaca,ovih zivotinja.Objasnjavam im da slonovi najduze brinu o mladuncima,da svi sisaju majcino mleko,znaci svi su sisari.Pricamo o malim lavicima,oni zive u coporu,lav donosi hranu,a lavica stiti i hrani mlade.Slon i zirafa kad se rode,mogu odmah da se krecu,da idu sa ostatkom krda,dok su lavici privremeno slepi i oslanjaju se na pomoc mame.Slon i zirafa su biljojedi ,a lav je mesojed,objasnjavam im razliku izmedju
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Objavio nvvaske99 30. maj 2023.
Objavio nvvaske99 30. maj 2023.
Objavio nikola.tripko 05. jun 2023.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Objavio Aleksandra Milic 05. jun 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.