Odlomak

Profitabilnost, očuvanje i rast tržišnog učešća, troškovna efikasnost, inovativnost, društvena odgovornost samo su neki od ciljeva kojima teži sve veći broj preduzeća u tržišnim ekonomijama. Međutim, dinamika modernog doba, intenzitete konkurencije i sve veći i raznovrsniji zahtevi potrošača omogućavaju opstanak i uspeh samo najuspešnijima. To je osnovni razlog što danas, više nego ikad ranije, briga za potrošače, kao suština marketinga, postaje dominantna orijentacija sve većeg broja organizacija. Segmentacija predstavlja polaznu osnovu u identifikovanju i satisfakciji potreba i zahteva potrošača i ima brojne korisne implikacije na poslovanje, odakle proizilazi rastuće interesovanje za ovaj proces. U velikom broju, osnova za segmentiranje tržišta danas istaknuto mesto pripada psihografskoj segmentaciji zahvaljujući obilju korisnih informacija i značajnim prednostima koje nudi, kao i uspešnom verifikovanju istih u praksi.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari