Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 31. maj 2016. Prijavi dokument
Profitabilnost, očuvanje i rast tržišnog učešća, troškovna efikasnost, inovativnost, društvena odgovornost samo su neki od ciljeva kojima teži sve veći broj preduzeća u tržišnim ekonomijama. Međutim, dinamika modernog doba, intenzitete konkurencije i sve veći i raznovrsniji zahtevi potrošača omogućavaju opstanak i uspeh samo najuspešnijima. To je osnovni razlog što danas, više nego ikad ranije, briga za potrošače, kao suština marketinga, postaje dominantna orijentacija sve većeg broja organizacija. Segmentacija predstavlja polaznu osnovu u identifikovanju i satisfakciji potreba i zahteva potrošača i ima brojne korisne implikacije na poslovanje, odakle proizilazi rastuće interesovanje za ovaj proces. U velikom broju, osnova za segmentiranje tržišta danas istaknuto mesto pripada psihografskoj segmentaciji zahvaljujući obilju korisnih informacija i značajnim prednostima koje nudi, kao i uspešnom verifikovanju istih u praksi.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.