Tehnike geometrijskog modeliranja
TEHNIKE ZA GEOMETRIJSKO MODELIRANJE
U ovom poglavlju krive, površi i čvrsti modeli će biti opisani mnogo detaljnije, sa
ciljem da se na razumljiv način objasni priroda tehnika modeliranja i njihova
teorijska osnova.
PRIKAZ KRIVIH
Osnovni elementi grafike su tačka i linija. Od njih su sastavljeni svi znakovi,
grafički primitivi i na njih djeluju sve transformacije koje korisnik koristi kreirajući
model. Te transformacije su u program ugrađene u matematičkom oblikuhomogenim
koordinatama.
Kao uvod u prikazu krivih, potrebno je prvo objasniti potrebu za alternativnim
geometrijskim prikazom u odnosu na klasičnu geometriju. Poznati su izrazi za krive:
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Mašinstvo
Osnovni zadaci statike – aksiome statike
- Mašinstvo
- 20 stranica
Osnovni zadaci statike – aksiomi statike
- /
- 18 stranica
Alternator
- ELEKTRICNI I ELEKTRONSKI SISTEMI NA VOZILU
- 15 stranica
Više u Skripte
Upoznavanje dece predškolskog uzrasta sa Sunčevim sistemom
- metosika upoznavanje okoline
- Visoka škola strukovnih studija za vaspitače u Kruševcu · Srem. Mitrovica
- 9 stranica
Biznis plana apoteka “Pharmavita”
- Biznis plan apoteka
- APEIRON - Fakultet informacionih tehnologija · Beograd
- 15 stranica
Video igre u funkciji obrazovanja i vaspitanja
- Multimedijalne tehnologije u obrazovanju i vaspitanju
- Visoka škola strukovnih studija za informacione i komunikacione tehnologije · Beograd
- 18 stranica