Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Menadžment
Objavio studenti.rs 26. april 2017. Prijavi dokument
Svet u oblasti proizvodnje, tehnologije, organizacije i upravljanja poslednjih decenija preživljava velike promene. Savremeno poslovanje donosi nova pravila, nove metode, nove ljude. Stalne promene u okruženju, ekonomskom, pravnom, političkom, a naročito inovacije u oblasti tehnologije proizvoda i procesa i informacionih tehnologija, uslovile su potrebu prilagodavanja svih dijelova i funkcija organizacije u dinamici promena. Vrlo bitan faktor u ovim promenama čini izgradnja konkurentskih prednosti od kojih, u posljednje vreme, najveću važnost ima kvalitet. Zbog toga se u poslednje vreme u kompanijama sve više koristi koncept ˝Totalnog upravljanja kvalitetom˝ (eng. Total Quality Menagement- TQM). Ovaj koncept doprinosi atmosferi u kojoj će zaposleni da uživaju u promenama ali i da budu nosioci takvih promena.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.