Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Maturski Radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 11. jun 2021. Prijavi dokument
CRM, odnosno upravljanje odnosa sa klijentima je usklađivanje poslovnih strategija, organizacione strukture i kulture preduzeća, informacija o klijentima i informatičke tehnologije sa ciljem da se u svim kontaktima sa klijentima zadovolje njihove potrebe i ostvare poslovnu korist i dobit. Poslovna strategija koja klijenta postavlja u centar događanja daje odgovor na zanimljivo pitanje, na koje mnoga preduzeća često ne znaju da odgovore.
Upravljanje odnosima sa kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila kupca.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.