Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 21. januar 2019. Prijavi dokument
Uvod
Briga o kvalitetu proizvoda i usluga je osnovni faktor uspeha i održivosti preduzeća na svetskom tržištu. Kvalitet je vekovima unazad, u razvoju društva zahtevao konstantnu brigu i unapređenje, u svakom području.
Danas, sa pojavom novih trendova i u doba globalizacije tržišta, kvalitet proizvoda i usluga je na veoma visokom nivou. Proizvodi su visokostandardizovani, moderno dizajnirani, a u pogledu cene i kvaliteta, uglavnom slični.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
You must be logged in to post a comment.
Jedan komentar na “Upravljanje procesima rada”
Одушевих се овим уводом, кад сам отворила рад схватих да сам џабе потрошила 120 бодова