Upravljanje proizvodnjom bez zaliha u medjunarodnom menadzmentu
Upravljanje zalihama je često zanemarivana poslovna aktivnost. Uglavnom je za organizacije upravljanje zalihama bio isuviše kompleksan problem za temeljnu, detaljnu analizu, te se površnom analizom dolazilo do zaključka da je najbolje imati onoliko zaliha koliko finansijska snaga organizacije to dozvoljava. One organizacije koje su se potrudile da barem malo analiziraju šta znači posedovati visok nivo zaliha, shvatile su da je previše skupo držati prevelike zalihe, te su se skoncentrisale na problem kada naručivati i koje količine naručivati.
Globalizacija tržišta u međunarodnom okruženju, poslednjih godina dovodi do pojave roba raznih proizvođača sa istim ili sličnim karakteristikama, a različitom cenom koštanja. Povećana ponuda na tržištu svakako znači smanjena mogućnost za realizaciju (prodaju) proizvoda. Opstanak preduzeća na ovakvom tržištu zahteva neprestanu borbu za poboljšanje svih karakteristika sopstvenog proizvoda, a za smanjenje njegove cene…
Više u Menadžment
Uloga menadžmenta u inovacionim procesima
- menadžment
- Visoka poslovna škola strukovnih studija u Blacu · Blace
- 41 stranica
Biznis plan – Izgradnja bazena
- 16 stranica
Mrežni plan
- PLANIRANJE
- UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet za saobraćaj i komunikacije · Sarajevo
- 6 stranica
Više u Seminarski radovi
Alternator
- ELEKTRICNI I ELEKTRONSKI SISTEMI NA VOZILU
- 15 stranica
Tretman industrijskih voda
- Osnove ekoloskog inzenjerstva
- 7 stranica
Uzroci pada socijalističke Jugoslavije
- 7 stranica