Odlomak

Upravljanje zalihama je često zanemarivana poslovna aktivnost. Uglavnom je za organizacije upravljanje zalihama bio isuviše kompleksan problem za temeljnu, detaljnu analizu, te se površnom analizom dolazilo do zaključka da je najbolje imati onoliko zaliha koliko finansijska snaga organizacije to dozvoljava. One organizacije koje su se potrudile da barem malo analiziraju šta znači posedovati visok nivo zaliha, shvatile su da je previše skupo držati prevelike zalihe, te su se skoncentrisale na problem kada naručivati i koje količine naručivati.

Globalizacija tržišta u međunarodnom okruženju, poslednjih godina dovodi do pojave roba raznih proizvođača sa istim ili sličnim karakteristikama, a različitom cenom koštanja. Povećana ponuda na tržištu svakako znači smanjena mogućnost za realizaciju (prodaju) proizvoda. Opstanak  preduzeća na ovakvom tržištu zahteva neprestanu borbu za poboljšanje svih karakteristika sopstvenog proizvoda, a za smanjenje njegove cene…

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 26 stranica
  • Medjunarodni menadzment Slavica Dejanovic
  • Školska godina: Slavica Dejanovic
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet organizacionih nauka  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari