Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 24. januar 2019. Prijavi dokument
Osnovni cilj svake banke je zadovoljavanje potreba postojećih i potencijalnih klijenata-potrošača. Marketin menadžment banke nastoji to da ostvari pravilnim upravljanjem instrumentima marketing miksa. Jedan od instrumenata uslužnog marketing miksa, od koga se prilikom, planiranja, koncipiranja i implementiranja marketing strategije, polazi je usluga odnosno uslužni proizvod. Zadatak strateškog marketinga je da vodi bankarsku organizaciju kako bi se njeno delovanje što potpunije prilagodilo tržišnom okruženju. Promenljiv, često turbulentan poslovni ambijent zahteva da se poslovanje prilagođava promenama kroz adekvatne odgovore.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.