Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 26. oktobar 2021. Prijavi dokument
Jedan on najvećih izazova u području strategijskog planiranja marketing aktivnosti jeste razvoj novog proizvoda. Razvoj novog proizvoda predstavlja aktivnoststrategijskog karaktera, jer su implikacije njegovog razvoja na poslovanjekompanije dugoročne.
Kada organizacija pažljivo segmentira tržište, izabere svoje ciljne potrošače,indentifikuje njihove potrebe i definiše strategiju pozicioniranja na tržištu, u boljoj je mogućnosti da razvije novi proizvod.
Marketing eksperti imaju glavnu ulogu u procesu razvoja novog proizvoda,indetifikovanjem i procenom ideja o novom proizvodu,sarađujući sa ostalimzaposlenima u svakoj fazi razvoja.
Organizacija treba da ima u vidu da proizvodi, bez obzira koliko su uspešni,običnone mogu da održe visok nivo prodaje i profita i da će doći,pre ili kasnije,do pada.
Inovacija može da donese organizaciji konkurentnu prednost i profite,ali ništa netraje večno. Uspeh dovodi do imitatora koji odgovaraju superiornijimkarakteristikama, nižim cenama, ili nekim drugim novim načinima privlačenja potrošača.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.