Odlomak

Jedan on najvećih izazova u području strategijskog planiranja marketing aktivnosti jeste razvoj novog proizvoda. Razvoj novog proizvoda predstavlja aktivnoststrategijskog karaktera, jer su implikacije njegovog razvoja na poslovanjekompanije dugoročne.

Kada organizacija pažljivo segmentira tržište, izabere svoje ciljne potrošače,indentifikuje njihove potrebe i definiše strategiju pozicioniranja na tržištu, u boljoj je mogućnosti da razvije novi proizvod.

Marketing eksperti imaju glavnu ulogu u procesu razvoja novog proizvoda,indetifikovanjem i procenom ideja o novom proizvodu,sarađujući sa ostalimzaposlenima u svakoj fazi razvoja.

Organizacija treba da ima u vidu da proizvodi, bez obzira koliko su uspešni,običnone mogu da održe visok nivo prodaje i profita i da će doći,pre ili kasnije,do pada.

Inovacija može da donese organizaciji konkurentnu prednost i profite,ali ništa netraje večno. Uspeh dovodi do imitatora koji odgovaraju superiornijimkarakteristikama, nižim cenama, ili nekim drugim novim načinima privlačenja potrošača.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari