Indikacije za primenu palijativne radioterapije, nuspojave radioterapije
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 14. avgust 2018. Prijavi dokument
U mnoštvu različitih proizvoda i usluga, biti poseban i imati karakter koji privlači kupca predstavlja jednu od glavnih diferentnih prednosti. U takvoj situaciji brend ima presudno značenje. Njegova je uloga da kao naziv (ime), izraz, dizajn, simbol ili kao neka druga značenja pridonose da se proizvod ili usluga razlikuju od proizvoda ili usluge nekog drugog proizvođača. Koncept upravljanja brendom danas je opšte prihvaćen kao potreba, imajući u vidu povezanost vrednosti brenda sa vrednostima samog privrednog subjekta u čijem je posedu. Brend ima dve veoma važne funkcije: prvu: brend predstavalja svojevrsni sertifikat za kvalitet, koji korespondira sa obećanjem koje je dato od strane kompanije o određenom proizvodu, i drugu: brend omogućava potrošačima da lakše organizuju svoju kupovinu i pomaže im da jednostavnije nađu određeni proizvod.
Brend poseduje opipljive i neopipljive značaje svoga identiteta putem kojih komunicira s potrošačem, privlači ga i olakšava mu donošenje odluke prilikom izbora proizvoda ili usluge. Ona deluje na lojalnost potrošača u situaciji kada je teže zadržati potrošača nego stvoriti nove, stvarajući tako tržišnu vrednost i prednost za privredni subjekt u odnosu na situaciju kada bi tražio prizvode ili usluge bez snažnog brenda. Tržišna vrednost brenda je dodatna vrednost proizvoda i usluge koja se očitava u odazivu potrošača, u njihovom znanju o brendu (misli, iskustva, osećaji, asocijacije) te u percepcijama, preferencijama i ponašanju koje je povezano s brendom. Proces upravljanja brendom koji ima za cilj ostvarenje određene tržišne vrednosti brenda prizvoda polazi od identiteta brenda te izbora i kombinacije elemenata identiteta brenda i pratećeg marketing programa. U jednom ne tako davno objavljenom članku u Nju Jork Tajms-u pisalo je sledeće: “U zadnjih pedeset godina ekonomska baza preokrenula se od proizvodnje ka potrošnji. Gravitirala je iz sfere racionalnosti u carstvo želja, sa objektivnog u subjektivno, u carstvo psihologije.” Praktično to znači da je danas, više nego ikada, ključ uspeha u bilo kojoj poslovnoj aktivnosti detaljno poznavanje i razumevanje ljudskih emocionalnih potreba i želja.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.