Odlomak

I UVOD

Idea je maloprodajni lanac u Srbiji sa najvećom stopom rasta na tržištu. Jedan je od vodećih maloprodajnih lanaca u region sa više od 160 maloprodajnih objekata , 9 veleprodajnih centara I 5 logističko –distributivnih centara. Kao kompanija sa tendencijom rasta na tržištu biće tema ovog rada .U daljem tekstu upoznaćemo se sa nastankom kompanije,njenom integracijom u kompaniju “Agrokor “ dostignućima I uspesima u implementaciji standard .

II PODACI O KOMPANIJI

Idea D.o.o Beograd
Pravna forma : Društvo sa ograničenom odgovornošću
Adresa : Autoput za Zagreb 11/a 11000 Beograd
Datum osnivanja : 31.12.1992 godine

2.1. ISTORIJA RAZVOJA

Nastanak kompanije “Idea” vezuje se za 1992. kada se pojavljuje na srpskom tržištu sa uslugama veleprodaje. U uslovima ekspanzije mnogobrojnih trgovinskih lanaca I nemogućnosti da se isprate tržišni tokovi,tadašnji vlasnik Enver Muhović 2005. Odlučuje da “Idea”-u, proda ” AGROKOR” koncernu kada se I otvara se prvi IDEA maloprodajni objekat “Oaza“ sa sedištem u Beogradu. 2006. Otvoreno je 5 novih prodajnih objekata : IDEA prodavnice malog formata u Zrenjaninu, Feketiću i Lovćencu.IDEA Super u sklopu “Immo” centra u Novom Beogradu.IDEA Extra, najveća prodavnica otvorena je krajem godine. Sadrži uslužne objekte i parking plac sa više od 500 parking mesta.
2007. Maloprodajna mreža IDEA-e se širi srpskim tržištem izgradnjom novih i preuzimanjem postojećih objekata. Otvorene su 32 prodavnice od kojih najveći format – IDEA Super postoji u Subotici, Leskovcu i Bežanijskoj Kosi. Veleprodajni sektor preuzima dva Velpro centra u Novom Beogradu i Novom Sadu. Sa HoReCa segmentom upotpunjena je tržišna komunikacija

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari