Odlomak

Svrha svakog istraživanja je davanje odgovora na postavljeno pitanje koje je definisano u samom problemu istraživanja i cilju istraživanja.
Tema navedenog seminarskog rada upoznaje nas sa metodama usmenog ispitivanja mišljenja eksperata. Kroz rad će biti objašnjeni kako usmeno, tako i pismeno ispitivanje mišljenja eksperata. Usmeno kao i pismeno ispitivanje može da se sprovede pojedinačno i grupno.

U fazi analize, interpretacije i prognoziranja sastavlja se kompletna slika o tržištu u celini i na osnovu nje se predlažu dalje aktivnosti tržišnog poslovanja i marketing menadžmenta.
Pre samo postupka analize obavljaju se određene predradnje, kao što su: tabeliranje (može biti jednostavno i ukržteno), kodiranje (pretvaranje podataka u simbol), logička kontrola prikupljenih podataka (omogućuje uspešnije uočavanje nekih nelogičnosti i propusta prilikom dobijenih podataka) i matematičko-statistička obrada podata.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Marketing istrazivanje aleksandar grubor
  • Školska godina: aleksandar grubor
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Srem. Kamenica,  UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet za uslužni biznis  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari